thats how we do it!

hejsan!
Just nu sitter jag dö trött inne på mitt rum och kollar runt lite. Dricker trocadero för att hålla mig vaken..
Jaja, vi vann inte nattvandringen, kom inte ens med på de tre bästa platserna. De pinsamma var att 11åringar vann över oss. HAHA!
Men de var kul ändå! Hade riktigt kul, vi gick typ allt som allt 3 mil på 8 timmar, då räknas matpaus och alla stationer också. japp.
Men från en sak till en annan, är det bara jag som tycker Zyan i one direction är sååå snygg? Vilken tycker ni är snyggast? Lyssnar ni på 1D? Jag brukar själv inte lyssna på dom så värst mycket, det är live while we're young som jag gillar, det är även i den videon han är så himla snygg! Sjukt.
jaja, ska kolla vidare runt lite!
puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Idis

tack, äntligen någon som tycker att han är snyggast i 1D ;)<3

Svar: haha lätt snyggast!! ;)<3
cajsa

2012-09-30 @ 15:32:55
URL: http://idisakerlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0