the day i can't see your eyes, i don't even want to open mine.

Hej!
 
Sitter just nu hos pappa och väntar på att maten ska bli klar för jag är så jävla hungrig!
Idag så vaknade jag ju upp hos bästis och vi käkade frukost, sminkade oss och åkte till Västerås med hennes bror mamma och pappa. Mysdag! De var ju Sean banan i erikslund, såklart så ska lillen se han:)
I västerås träffade jag även Amanda och Bibbi som var 300 år sedan jag såg känns de som. Som jag saknat dom<3
Så de var härligt att träffa dom iallafall. Fick inte med mig så mycket hem, ett linne och tre par söta trosor :)
Inatt så sover jag hos bästis igen, vi ska käka godis och kolla på film, och snacka lite tjejsnack osv.. Mysigt värre :)
Imorn ska jag hem till mamma iallafall, saknar mina pluttor så det skriker om det!
Aja. 
Nu ska jag vara lite social med Lovis!
PEACE OUT
bättre bild på håret :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0