2 december

God morgon !
Har ni sovit gott ? Jag har iallafall sovit hyfsat bra. Min jädra hosta.
Ligger ju med lunginflammation kommer inte ihåg om jag nämnde det i förra inlägget?
Jaja,
skitsamma.
Har nyss ätit frukost och tittat på julkalendern, vad tycker ni om den? Jag tror att den kan bli rätt så bra faktiskt.
Inte vet jag.  Funderar på att gå och sova. Är såå trött.
Jaja. Nu så ska jag kolla vidare på lite bloggar och så.
pusss

ph-by me i ungefär april?- canon eos 450d 18-55mm
Och imorgon fyller lillpluttan hela två år !
Älskar dig snuttan ! Saknar dig jätte mycket !
Vi ses imorgon!
Och nej, det är inte min dotter. Haha. När vi var i turkiet i september så frågade nästan alla det där.
Det är min lillasyster som bor hos min mamma och jag är hos min pappa just nu men jag ska till mamma imorn och gratta Fanny.
Syster älskar dig ! Glöm inte det<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0