Christmas makeup

3 underbara julsminkningar !
jag har funderat på att göra andra videon.
och någon av ettan eller trean på Thilde om hon nu ville att jag skulle sminka henne.
Vi har en hel del att prata om när jag kommer till mamma ska du se !!
Thilde är min kusin som bor granne med min mamma, men vi kan även vara som bäsisar ibland. Men jag har ju min bullis:)
Just nu är jag och Thilde ganska så tajta iallafall. Det har nänmligen hänt en sak. Vill ni veta vad ? det får ni inte. För vi får inte säga det till någon för våra föreldrar.
Japp. Men jaja, ska kolla vidare på fina sminkningar och kläder. Har iallafall tänkt mig sminkning nr 2 och den här klänningen
höll bokstaviligen på att svimma när jag såg den !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0