♥ Dag 4 – Skriv om något du saknar.

hmm. Jag saknar mycket,
men något jag saknar speciellt mycket är Lysekil.
Iallafall sommaren 2011, sola, bada okej. Fanny badade. haha badkruka, yees.
Plasten var som vårat andra hem. haha, vi käkade oreo drak drika, spanade killar. Gaha,
vi betedde oss som småbarn, men det var så himla värt det ! Jag saknar min fanny och mina andra polers där nere, och vi gick på liseberg. Jag gjorde något som jag aldrig trodde jag skulle göra, jag åkte atmosfear, OCH uppsvinget, gud vilken underbar känsla det var !
REKOMENDERAR ER ATT ÅKA DE !
speciellt atmosfear, jag vet inte vad det var med mig. Men jag köade i 50 minuter. var knappt nervös, fanny var mer nervös än jag och hon hade åkt den 6 gånger innan.
så himla underbart ! loveit<33
Vi hade även sjukt kul, och det värsta var att sitta på bussen och glida iväg från er, och när jag inte såg dom mer, väntade 6 timmars bussresa.
Jaja, jag saknar Lysekil och Fanny ,  that's it !
xoxo
/cajsa

Benen med det fula ärret är mina, jag ramlade nämnligen av cykeln i sommras. Japp.
Så de sitter nog där resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: fanny bergman windahl

Jag saknar dig också hjärtat <3

2011-12-07 @ 16:06:57
URL: http://fannybergmanwindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0