Kladdkaka

Sitter i köket och väntar på att klockan ska bli kvart i åtta. Då ska jag ta ut min sista kladdkaka:)
Har gjort 3 st idag tills imorn när vi har julavslutning och jag ska bjuda min fina klass:)
Iallafall så följde jag och Julia med Filip hem och bakade:) gjorde en där sen vart det kaos så jag gjorde dom andra två hemma :p
På idrottslektionen så träffades vi i elevhallen, så gick vi till ett klassrum och fick läsk bulle chokladbollar och lite godis. Bra idrottslektion! Sitter och fettar i oss massa obra saker. Jaja! Snart ska jag in i duschen och sen fixa kläder tills imorn så jag slipper det imorn :p nu ska jag kolla till kladdkakan !
xoxo
/Cajsa

Bjudeeeer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0