Salt och tvål

Hej sötisar! Förlåt för inte så bra uppdt. Idag, men ja har faktiskt träffat Frida och det var sjukt längesen. Kul hade vi iallafall! Ja, hon åkte hem vid halv nio ungefär. Så kollade jag lite snabbt på pengarna på bordet. Haha, sen när jag skulle borsta tänderna, tror ni då inte att min lillasyster har saltat ner hela jäkla tandborsten? Jo, och jag höll på att spy!! Så nu har hennes tandborste fått sig lite tvål.. Men det är bara början ! Hämnden kommer, belive me!!
Jaja, nu ska jag kolla vidare lite och sen försöka sova. Så grymt sliten första dagen i skolan på 2 veckor.. Imorn ska ja plugga en massa så kanske inte topp bloggning!
xoxo
/cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0