snö och pepparkakor

hej !
Idag mår jag mycket bättre, men tiden här hemma går sååååå sakta.
Så idag har jag vart lite effektiv och bakat tre plåtar pepparkakor !
mums !
Och idag snöar det som, jag vet inte vad !
La upp bilder tidigare idag, och det snöar fortfarande, Wiho !
Sitter nu i köket med doften av nybakade pepparkakor och julmusik. Mysigt mysigt !
skulle jättteeeee gärna vilja bjuda några kompisar på kall mjölk och pepparkakor, men nejnej.
jaja, får vänta med det..
Nu har jag precis vart ute och gått ner till våran kusin (även våran granne) och moster. Lilla Malva är så sjuk att hon bara ligger i soffan och orkar inte göra någonting, så jag var ner dit med lite brusalvedon. Stackarn.
Japp, nu ska jag kika vidare :)
xoxo
/cajsa


Haha ! Dör !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0