STRESS

Omg ,
kom nyss på allt som måste göras innan jul !
Jag har inte köpt en ända julklapp. Inte beställt någon klänning, inte julbakat.
Åh, det är stressit det här med att vara sjuk !
FUCK !
så måste jag vara hemma hela nästa vecka för docktorn. 
Jaja, jag vill bli frisk så det är bara att lyda.
MEN jag måste åka iväg snart och köpa julklappar !
hehe lycka till cajsa, jag har 409:- och det ska jag kunna köpa julklappar till ? Huh?
Men jaja, det får gå ! Kan gå in på ÖB eller picaboo ;))
haha nejdå.
Menmen. Nu ska jag leta lite efter klänningar och julklappar.
Tror jag vet vad jag ska köpa till min fina världens bästa bästis Jullanbullan ;)
jaja, nu ska jag fortsätta att stressa lite. Eller nej. Det ska man inte göra när man är sjuk. FAN!
pusss

en av 10000 klänningar jag har tittat på 549:- tror jag på nelly
 
klicka på bilden för att komma till nelly.com , fungarar det inte
klicka HÄÄÄR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0