Who do think you are?

Tjolahopp !
Idag skulle jag egentligen vara med Bullis.
Men hon kunde inte:( Så det får bli någon annan gång..
Men japp. Nu har morfis precis åkt, och mamma och per kom nyss hem :)
Fanny snubblade på dinos koppel som var "uppspänt" och typ våltade och slog i huvudet så dom var på akuten i Avesta och kom nyss hem, hon hade en liten hjänskakning. Snuttan då.
Nu ska jag och Thilde snart gå hem till henne tror jag.
Imorn vet jag inte om det blir så mycket bloggning. Jag Thilde och mormor ska till Fagersta och fira Polskjul.
Följer med bara för att man får polskapreoger (aa)
Haha, nu ska jag inte skriva mer ointressanta saker.
Jaop.
xoxo
/cajsa

vet att det är liten bild. Tog den från en JB sida på f-book.
Men ser ni hur han ser ut ? ÄT älskade rara Justin. ÄT !!
Jag kan köpa pizza,kebab,hamburgare, ÄT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0