You are the best thing ever happend

Juliasomärbäst! om Redovisning:
man ska redovisa i 5 minuter! :*

Sv: jag och Victor behöver bara göra i tre minuter:*

_________________________________________________________________________________________

Tjaa !
Lite mycket inlägg idag ! Haha !
Men jaja, ska göra dag 8 sen också så får ni ett inlägg till :)
Haha ! Men idag har jag inte gjort någonting sen jag kom hem från skolan, imorn så är det ju spökbolls-turnering!
Och jag och Victor ska vara klassens coatcher (stavning?) Jajemänsan, så vi hoppas på vinnst ! 
Men det gör nog alla klasser eftersom att det är 7an 8an och 9an tror jag ?
Jaja, men ikväll lovar jag mig själv att jag ska lägga mig i tid ! Och käka en bra frukost imorgon, så jag blir riktigt peppad och taggad ! Jag måste ju se till att peppa mitt team så att vi vinner !
Nu ska jag gå och ta lite glögg sen så vet jag inte vad jag ska göra !
xoxo
/cajsa


Världens bästa ! Nu vinner vi detta ! Kom igen !<3



Kommentarer
Postat av: aagnes

du är fin!

saknar dig också gryyymt mycket :(

nej, hon ringde aldrig, hon frågade också om du hade ringt:p ah, ni fär ringa på söndag då!, och jag saknar dig super mega duper mycket, och vi måste verkligen träffas snart!! , pussss<33

2011-12-14 @ 21:00:53
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: g

Din extra mamma saknar dig också...tur att du inte är så långt bort♥kramiz och ha en underbar dag..vad äönskas till julklapp utom jb saker?

2011-12-15 @ 05:39:43
URL: http://hemmapadunderbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0