11 APRIL 2012

hej mina bästa läsare!
Den här veckan kommer uppdateringen inte vara så jätteeeeee bra. Imorn slutar vi ju kvart över två, funderar på att cykla till skolan imorn faktiskt (?) we'll see. Iaf efter skolan så ska Julia och Celi hänka med mig hem, vi ska käka tills vi nästan bokstavligen kräks. Vi måste äta mycket och bra imorn!
Eftersom att klockan halv fyra ska vi vara hemma hos far min färdig fixade inför uppvisningen. Vi ska vara i Avesta vid 4 för att träna och så. Vi ska även spela in våran musikvideo för bruck it down. Jag är väldigt nervös över skaka rumpa grejen, eftersom att jag inte är så jätte bra på de, hehe!
Men burnin burnin är jag stup säker på!
yey, det kommer bli as nice. Så hoppas jag på att ni alla kommer till Avesta parken klockan 17 och kikar på oss!
hihi. Nu ska jag skriva lite på min novell, har fått en sjukt bra idé! I duschen i Egypten faktiskt...
hehe.
Nu ska jag sluta babla!
xoxo
/cajsa



Bild från weheartit på våran grymma danslärare Natasha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0