everything i do, i do it for you

Hejhej!
Sitter nu uppe på mitt rum och ska snart stänga av datan för att sedan åka mot mami:)
Idag fyller min bebis Liv hela 3 år. Eller tja, bebis och bebis. Hon börjar bli stor nu!
Så hos mamma så kommer det massa gäster och massa fika och så. Så ja, vet inte hur det blir med bloggningen idag.
Igår blev det inte så mycket köpt faktiskt. Jag köpte tre par yber sköna trosor från ginatricot, sen lite nagel grejer från kicks och en hårklämma och en onepice och jumpsuit till Liv:)
så sött! visar er bilder på mina saker och livs sen hemma hos mamma där jag har min kamera:)
Gårdagen var vi ju hos Celina. Myspys var det! Vi beställde pizza och käkade på golvet som en picnik med massa tända ljus och sånt, mysigt! (Julias idé!)
Ska bära ner mina 4 väskor + 1 resväska.  Hehe...
Ni kanske får en dagens outfit bild idag. Vi får se hur det blir med det.
Jaja. Ska gå ner nu så vi kommer iväg någon gång!
liv är den i gröntröja hade ingen bättre bild på denna dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0