fool i love

Hejhej bloggen:)

Idag har jag inte gjort så mycket. Ganska chill i skolan förutom att vi hade fucking DISA, hatar det. Fan pratar bara om jävla negativa tankar... och då får man ju negativa tankar. Men nu är det iallafall bara 7 såna lektioner kvar. YES! Jag ska fan ha party när det har slutat. haha.
På kulturprofilen gjorde vi som vanligt- skrev manus, tror att detta kommer bli väldigt väldigt bra:)
Efter skolan så gick jag och Celina till mammas jobb, jag tvättade Celinas hår medans hon höll på att somna. När jag frågade om det var skönt(för hon fick massage i hårbotten när jag hade i balsamet) det ända hon svarade var du måste bli frisör när du blir äldre. haha!
Sen gick vi och fikade med Zebbe. Mysigt:)
Efter det följde Celi och Zebbe med mig hem, efter ett tag kom Julia. Nästan precis då så var de tvugna att åka hem:(
Men jag och Julia hade det kul ändå:)
Skulle egentligen ha färgat mammas utväxt idag (wiho) men hon fick sin mirgrän så vi skulle ta det någon annan dag.
Iallafall så nu sitter jag och lyssnar på musik och letar skor till avslutningen. Haha! Nej, nu ska jag sluta att babla och leta vidare!:)
Vi har syslöjdprov imorn också, visst glömt att plugga. oups. hatar syslöjd. Hoppas att det är ett lätt prov!

xoxo
/cajsa


"Man kan inte ha för mycket kläder, bara för liten garderob"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0