FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY

Tjoho idag är det fredag för er som missat det!
Idag har de satt upp twister också :DD
helt super glad:)
Celina ligger i min säng och äter äpple medans jag sitter vid datan. onödig fakta yes.
Skolan var iallafall cill. Vi fick reda på vad vi skulle göra på klassdagen också, cykla till fagersta kvart över åtta på morgonen och sen ska vi bowla och cykla hem igen och grilla korv. haha kommer dö!!
jaja. Nu ska jag packa de jag behöver ha i helgen och sen vid fem ska vi bege oss till dadi !!
I helgen kommer det att hända en massa= super dålig update:(
Men ska försöka blogga lite iallafall!
xoxo
/Cajsa



google bild sen förra årets marknad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0