FRIDAY THE 13TH

tjingeling!
Idag är det fredag den 13onde, vilket betyder SKRÄCKFILM PÅ UNKAN!!!!
Idag har det iallafall inte hänt mig något med otur. Inte vad jag vet iallafall.
haha. Snart ska jag dammsuga mitt rum sen ska jag packa det jag behöver ha med till Celi, tar slagget där inatt. Yey!
Myyys.
Iallafall så ska vi snart träffas vid den nya pizzerian som öppnade idag, Enes tror jag det heter?
Jaja, när vi gick hem från skolan idag såg det ganska proppat ut där inne. Hoppas bara på god mat där, då kan man gå dit någon dag när vi har lång rast och äcklig mat- höhö.
Men nu kommer mami hem, ska be henne skriva under en lapp som man måste ha med till unkan för det är 15 års gränsade filmer då måste föreldrarna acceptera det och blabla..
xoxo
/cajsa

Fridis första dagen i Egypten, TA MIG TILLBAKA !!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0