give your heart a break

hejhej!
Sitter just nu och lyssnar på demi lovato- vilken helt underbar röst!
Idag är det söndag, och jag ska nog mest bara chilla, kolla på någon bra film eller nått. Vi får se, men chilla ska jag! Det behöver jag verkligen göra. Så jävla sliten.
Ska börja leta efter skolavslutnings kläder också. Vet inte om jag vill ha en klänning eller inte, men i så fall så blir det inte någon så dyr. Eftersom att det är inte som skolavslutningarna i andra skolan. Anyway så kan jag inte skriva något mer!
har lagt ut ett nytt kapitel på min NOVELLBLOGG. kommentera gärna där vad ni tycker:)
xoxo
/cajsa
image description
bild från i går när vi satt i en hummer:DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0