it's what you do to me

Tjululu!

Sitter och lyssnar på musik och chillar lite. Ska snart sätta fast mina lösnaglar:)
Bilder kommer nog sen!
Har setat och letat efter skolavslutningsklänning( fett långt ord, haha) precis när jag var påväg att ge upp hoppet så kom jag på att jag skulle kunna tänka mig en jumpsuit. Så nu har jag hittat min babe för ynka 200kr.
Jag ville inte ha en så märkvärdig klänning i år. Bara något enkelt som jag inte bara skulle kunna ha på skolavslutningen. För så har det vart innan, bara klänningar som jag har kunnat haft på skolavslutningen. Men denna känner jag verkligen att jag kan ha annars också. I maj någon gång ska jag Julia och Celina ta tåget till Västerås och köpa lite tillbehör till skolavslutningen och annat gött. Kan behöva köpa ett par skor då eftersom att jag inte kan beställa för att mina fötter varierar mellan 39-40 från skor till skor. Jag kan ha 38 på vissa skor också. Jaja. Ska packa upp och så nu sen en snabb dusch, eller jag måste raka benen idag så det kanske inte blir en snabb dusch. haha.
xoxo
/cajsa

min babe som ser ut som en klänning fast är en jumpsuit.

OCH SNÄLLA NI. BESTÄLL INTE EN SÅN HÄR! NI SKULLE GÖRA MIN SKOLAVSLUTNING FETT DEPP. JAG HAR LETAT HELA DAGEN EFTER DEN PERFEKTA. DET SKULLE FÖRSTÖRA ALLT OM NI BESTÄLLDE EN SÅN HÄR. Det finns massa annat fint att ha, så snälla ni underbara, iallafall ni från min skola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0