jag är glad.

Tjoho vad jag är glad!
Allt är bara så bra!
Marknad i helgen, ska även vara med min second family en hel del också! wiho!
Sen är det ju valborg också, KARLBERG!! På måndag har jag bokat en tid hos bästa Yvonne!
Sitter med färgen i håret nu också, så det blir FETTBRA!
Sen har jag även mitt första riktiga fotojobb inbokat, den 12 maj ska jag nämnligen fota ett bröllop:D
Så har jag lovat min moster att fota hon och Zorro(hennes fina hund) sen ska jag snacka med Mira så skulle jag fota henne och eventuellt hennes söta barn!:D
Åh, jag är bara så himla glad nu! Nästan allt är perfekt !
Förutom so arbetet och att jag behöver en pojvän. Forever alone, haha!
Annars är mitt liv helt underbart, och jag menar det!
Ska bara nujta av allt och skita i de som jag inte kommer överrens med. För de är inte värda det!
Jag ska verkligen ta vara på denna bästa tid!
nu ska jag gå och skölja ur färgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0