ready for school

Tjenare!
Sitter här och klockan är 07.14 och jag är redan färdig!
Ställde klockan på tidig morgon imorse, för jag trodde att L och Fanny skulle vakna. Men nejnej, L vaknade inte förens klockan var 06.20 och Fanny sov nere vid mamma och Per. Så jag fick lite mer egentid idag! Men idag så är det dryg dag i skolan iallafall. Efter skolan hänkar Celina med mig hem, kanske Julia också, behöver hitta något fint och billigt smycke idag på Nelly. För att idah vid fyra ska vi hem till pappa och beställa avslutningskläderna!:D
Vi ska även snacka lite om helgen.
Nu ska jag packa det jag behvöver ha med mig. (Nycklar och solbriller- det skulle bli upp till 15 grader och sol idag!) sen borsta tänderna och börja klä på mig min jacka och de sen cykla mot skolan!
xoxo
/cajsa

om två dagar är det en månad sen du lämnade mig. Saknaden är stor älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0