this is the part of me.

Tjoho!
Sitter hos pappa uppe på mitt rum. Ska snart fixa mina naglar tror jag, det kan verkligen behövat!
Idag har jag bara kollat på tv och setat vid datan. Imorn ska jag till skolan sen ska vi till avesta och träna i typ två timmar! Härligt! Hoppas Natsha är klar med musikvideon så vi får se den imorn. hihi.
Glömde även att berätta att mamma klippte av mitt hår igår. Eller klippte av och av, hon klippte av det slitna- ca 5 cm!!!!
Men det känns redan mycket bättre. Mitt hår var ju renarama nyponbusken jag skojar inte! Så det känns jätte kort nu:(
Men det växer ut ganska fort så det är chill;)
På onsdag kommer L's biologiska mamma. Vi får se hur det går då..
hehe, nu ska jag fixa till naglarna. Sen vet jag inte vad jag ska göra!
xoxo
/cajsa
bild tagen för ca ett år sedan. Förra valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0