titanic

Heeejheeej!
just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och väntar
på att klockan ska bli sex, Då ska vi hämta Celi och åka till Avesta och kolla på
Titanic 3d med Dansgruppen Nice!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, typ bara slappat och vart hoss mormor.
Idag skulle vi egentligen åkt till stockholm med unkan men det blev inställt för det
var så nåra som anmält sig, Jag och celina skulle bara med för att köpa knästrumor till
Dansuppvisningen men det kan vi inte nu och sen skulle vi beställa då är Sverige typ det
ända landet de inte skickar till!
Nu ska jag sluta snacka.
Pusss / Julia

Cajsa vi saknar dig så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär
Mycket ♥



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0