försöker komma tillbaka

hellu!
Denna vecka har vart helt grym och vi har haft de riktigt kul! om två dagar åker hon hem igen. Det är såklart jätte tråkigt, men en vecka är bättre än inget!
Just nu duschar hon iallafall, när hon är klar ska väl jag också hoppa in i duschen. Just nu så hör jag henne sjunga! haha. Det bästa är att hon är grym! :)
igår var vi och shoppade, fick med mig en del hem (visar senare) mot tåget stannade vi en snabbis på subway i västerås. sen höll vi på att missa tåget (trodde jag) men fanny och lovisa tog de lungan. haha.
Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske bara chilla och köpa morötter med dipp och kolla på alla möjliga filmer, några måsten vi har är : a walk to remeber, hur många lingon finns de i världen, the last song och never back down
jepp. fyra filmer på två dagar klarar vi allt :)
Tur att hennes buss inte kommer så tidigt på morgonen så vi kan sova ut lite. Nä nu ska jag sluta skriva!
hör av mig imorn eller på söndag! pusssssss
arkiv bild, har inga bilder på den stora datan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0