ooh I, I love you, and everything's gonna be alright

Tänk att min bästis kan få mig på så bra humör! Helt sjukt<3
Aja, på matten så han "du har inte feber du är helt frisk" när jag sa att jag inte mådde nå bra. När jag kommit hem så kollade jag och hade visst 39 grader´:)) Älskar han ännu mer nu <3333
not.
Iallafall så kom bästis hit och piggade upp mig med trocadero och polly! Hon vet hur man piggar upp mig:)
Bästa<3
Vi hjälpte sedan till med maten, och käkade och skrattade och hade kul osv.. Sen bestämde vi oss för att bada jacuzzi! Mysigt!
Efter de så färgade jag och mamma lovis hår! du vart så fin älskling. Har precis varit hos henne och lämnat henne nu ska jag nog snart försöka sova, trött och förkyld.. Sen filmmys imorn! Kommer inte precis orka att fixa mig imorn. Så de får bli mysiga kläder och håret uppsatt. Får inte glömma mina glasögon heller! Lär ha dom om jag ska se nått när vi kollar på film :)
Jaja, nu ska jag sluta snacka!
haidooooooooooo
 
ja vi ska då kolla på alla twiligt filmer imorn ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0