VANS

Idag mår jag bra. Borde egentligen inte må så bra. Fanny åkte idag. Det var självklart jobbigt. Det är de jämt. Fast annars är de bra med mig!
Mamma var så go och klickade hem ett par svarta vans åt mig (((:
loveu!
Så nu kan jag inte vänta tills dom sitter på mina fötter:)
Ikväll ska jag först snacka lite med maja och aurora tror jag (?) sen ska jag nog snacka lite med en annan ;) ;) ;)
aja iallafall.. Imorn kommer de bli en ganska fullspäckad dag. Ska först träffa Julia och fixa lite saker, sen ska jag på möte, sen träna med Lovisa! vi eller jag, har hittat ett tränings schema som vi hade tänkt att följa nu! får se hur de går! haha! Men idag kommer hon ju hem :D som jag har saknat henne!
Tror jag ska ut och träffa henne en snabbis! Ska försöka hinna gå till yvonne och fixa en tid för att noppra ögonbrynen, känner att jag kan behöva gå dit, då jag bara gjort de lite snabbt hemma. JÄVLAR VAD DET GÖR ONT! haha dör. så yes. På tisdag ska jag till stockholm, kommer hem på onsdag. så yes. 
för er som bryr er så är de 1 månad och 13 dagar kvar tills jag blir 14.

nu ska jag sluta snacka! 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0