You got that one thing

Hejhej!
Har precis kollat på svenska hollywood fruar och ligger nu ner bäddad i sängen och längtar tills de blir helg. Umgås med bästa, kolla film, mysa äta gott osv.. Imorn slutar vi halv fyra. Så de kommer bli lite kass uppdatering! Men iallafall så nu ska jag snart sova då det är en lång dag imorn! Imorn åker även mina älskade vänner till kedjebo på utbildning. Kommer sakna dom jätte mycket:( iallafall, så skulle ha pluggat idag, fråga inte hur de gick! För jag jag inte ens tittat på böckerna. Hehe. Men seriöst, måste fixa de imorn! Var med mamma till Avesta idag också! Fick med mig en del hem:) under kvällens gång har jag inte bara tittat på tv, fixat en nagel(gör resten imorn) och hjälpt mamma!! Nu ska jag kolla fb och insta oså!
Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0