ÅNGEST


Bild 1- tagen alleres nyss TOFFSFRILLA!
Bild 2- Förrförra sommaren
Bild 3- I höstas
Bild 3- google
____________________________________________________________________________________________

ååh, jag har verkligen beslutsångest!!:/
Vet inte vilken färg jag vill ha på mitt hår. Jag vill så jätte gärna prova mörkrött hår. Men om jag inte gillar det så kan jag inte färga håret blont igen för då blir det rosa och det vill jag inte ha.
Eller så vill jag färga hel brunt, men då kommer det att bli svårt att bli blond igen. Eller så vill jag bara vara blond. Eller ljusbrunt/blont som på första bilden. Åh, jag vet verkligen inte hur jag vill ha det :(( Hjälp mig!!!
Mamma och hennes jobbar kompisar tycker att jag ska satsa på rött. Dom är ju trots allt frisörer. Men jag vet inte om jag vågar göra det :(
HJÄLP!!

Kommentarer
Postat av: frida

röd, eller den du har nu !

2012-02-02 @ 15:11:22
Postat av: Johanna

2an eller 4an :)

2012-02-02 @ 15:37:31
URL: http://johannasomskar.blogg.se/
Postat av: anna

helt klart rött!

du skulle bli galet snygg i det!

2012-02-02 @ 16:17:35
Postat av: aagnes

tycker du borde satsa på rött! :D

2012-02-02 @ 16:42:52
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud vad du skulle passa i rött! Men i fall du inte tycker om det så går det ju alltid att byta till brunt! annars kan du ha rödbrunt riktigt snyggt! :)

2012-02-02 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0