burnin burnin

Tjenaretjenare!
Backen idag var sjukt kul! Jag och Julia lärde oss att åka tillsammans i liften! yey!:D
haha, när jag kom hem till pappa så packade jag som en dåre för att åka hem till mami:)
Jag hann typ käka sen kom Julia så hann jag typ måla naglarna och byta om innan Cel och hennes mamma kom och hämtade oss. Såklart glömde jag och Julia vatten, bara för det så skulle det självklart vara styrka idag. haha! självklart. Men som tur var så hade Cel med sig :D
hihi, men nu håller jag på att somna med datan i knät. Så jag ska lägga mig och sova nu, har även skrivit en hel del på novellen på kapitel 6. Jaja, imorn är det plugg, dans med matilda och sen teater som står på shemat. Nu ska jag sova för ögonlocken blir tyngre och tyngre.
xoxo
/cajsa


Jag och thilde skulle prova göra vatten naglar.. inte så bra gick det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aha back to Dunderbo..hoppas vi får äran att se dig riktigt mycket♥

Kram Moster

2012-02-29 @ 07:12:34
URL: http://hemmapadunderbo.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0