fly

Sitter och lyssnar på musik och ska snart börja plocka undan på mitt rum :)
Imorn börjar vi halv elva och slutar kvart över två! så de blir soft.
Tre lektioner under dagen!! Naaaajs, men dagen har spenderats med Felicia Julia och Celina. Vi har pratat och badat spaet och så, myssss! Skrattat en hel del också! Har precis kommit hem efter att ha tagit sellis med Fellan en bit. Idag har även mina skor kommit!! happyface! men efter att jag har städat måste jag prata med mamma och Per om en saaaak! Just, matte provet fick jag D på, man kunde som max få C. Så ganska nöjd är jag (:
Biologi fick jag E på. Kunde gjort bättre ifrån mig och det vet jag om, men jag vart iallafall godkänd och det är huvudsaken !
xoxo
/cajsa

skooorna! dubbelt så mycket snyggare i verkligheten !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0