hey i heard you are a wild one?

Har städat klart mitt rum, och snackat med mamma och per! Så nu är det klart, undra om jag ska gå och ta mig en kvälls macka? Behöver ju inte sova så tidigit idag, eftersom att jag kan gå upp när jag egentligen ska vara i skolan- kvart över nio.
Just nu chattar jag med min underbara storasyster som har flyttat till London och jag inte har träffat på ca 7 månader :'( Saknar henne sjukt mycket ! Vi planerar att jag ska flyga ner dit så snart som möjligt och ha några systerdagar<333
buhu, vad jag saknar henne!:( Men hon påminner mig nästan jämt; Jag är inte längre bort än ett telefonsamtal.
Det är ioförsig sant! Men vi har mycket att ta igen, förut brukade vi ses ungefär var tredje helg. Nu har vi inte träffats på ett halvår?!?!!? herregud! Men hon har det bra nere i london. Och pappa säger att det är bra att hon åker ut och ser sig om i världen, och att hon inte har växt fast i Gävle. Jag ska också sticka här ifrån när jag blir äldre! Nu ska jag gå och ta mig en macka, för min mage börjar bli lite tjatig ;)
xoxo
/cajsa

Snygga brudar!! Där var Wilma lika gammal som jag är nu! 13 år, orkade inte leta reda på en bättre bild. Men ja, för att jag bad Wilma att lägga ut en bild på henne och mig, men eftersom att hon har tyo 70 miljarder bilder på sin data så orkade jag inte vänta ;) Tog denna från mammas facebook då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0