ordinary girl

Tjena på er!
Har inte orkat blogga nå idag.. sorry, men onsdagar är jag jämt trött. Eftersom att vi har träningar på tisdagar och kommer hem vid elva. Jaja, nog om det. Har pluggat röven av mig idag också, fattar fortfarande inte allt. PISS!!
Men men, har iallafall gjort armhävningar och situps nu, även töjt i spagaten. Mitt mål är till sommaren att kunna gå ner nästan helt iallafall. Vi får väl se hur det går iallafall.
haha!! Men jaja, drömma kan man ju alltid göra eller ?? ;)
Imorn är det sovmorgon till kvart över nio. very najs fågel bajs!:D
hahahahahaha, trötthumor.
Imorn har vi spanska prov också, haha! Jag och Julia har kommit på att spanska är det änmet vi är sämst på men det ämnet vi får högst betyg i ?? haha wierd..
jaja. På sista spanska provet fick jag iallafall C. Helt okej, men hoppas på ett högre på detta prov nu då!!!!!
Skippade till och med backen för provet, som "tur" var så var Matilda sjuk idag så ja, ingen teater. Både för-och nackdelar. Nu ska jag sluta att babla och kolla lite bloggar!
xoxo
/cajsa
<333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0