tröjan du hatar

Tjenixen!!
Idag har jag tyvärr inte hunnit att blogga. Eftersom att jag har bytit rum(bilder kommer) och jag är inte riktigt klar än, men en sak är säker- det här rummet är mindre och mysigare!
Och, jag ska inte sätta upp alla mina afficher. För det första så är det gräsligt att ha afficher uppe, och för det andra så finns det inte plats.
jaja, senare blir det unkan mys med fina vänner!:*
Har även precis bokat belive och jag är typ överlycklig och kan inte vänta tills den kommer!
hihi, men iallafall så nu ska jag gå och sätta upp resten av bilderna på garderoben. Sen ska jag vänta på lovisa som ska äta sen beger vi oss till unkan :)
xoxo
/cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0