your look, your smile. It kills me !

//weheartit//

Hejhej!
Killarna var jätte duktiga idag och dom vann:)
Det gjorde även tjejerna, fast kungsör spelade inte så snällt. Men Fagersta vann iallafall båda matcherna och det är huvudsaken :)
jaja. Har precis läst svenskan tills imorn. Helt okej bok.
Fattar inte så mycket men iallafall. Så imorn kommer mitt smink :))))
HAPPYFACEEEE! Eller tja, jag tog bara en ny fondation och lite penslar. Även där ögonbryns penslor ;)
Under veckan vet jag inte vad som händer. teater på onsdag iallafall är det bestämt, sen kanske backen i helgen?? Fast på söndag ska vi kanske sälja kakor med spanskan ;pp
Nu ska jag skriva lite på novellbloggen :)
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0