10 helt onödiga saker att veta.

  1. När jag sover så har jag nästan alltid mitt huvud in mot väggen.
  2. Jag har väldigt svårt att ha städat och fint i mitt rum.
  3. Jag älskar Justin Bieber.
  4. jag har pussmunnar på min tandborste.
  5. jag har sjukt mycket ångest över att jag klippte av mitt hår för snart ett år sedan.
  6. jag är helt värdelös på att plugga, jag slutar nästan direkt för jag tycker att det är tråkigt.
  7. jag älskar att åka utomlands
  8. jag har runt 40 nagellack, men använder typ 4-5 ?
  9. jag gillar one direction, men dom kommer aldrig komma till Justins nivå.
  10. jag tillbringar alleres för många timmar framför datan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0