before i die

Här är en lista på saker som jag vill göra innan jag dör!
  1. Träffa Justin Bieber
  2. Resa runt jorden
  3. Gifta mig med den jag älskar
  4. Bli fotograf
  5. Säga "Swag" och "never say never" med Justin
  6. Åka till Sydney
  7. Spendera en jul i London
  8. Åka till Hollywood
  9. Ta en spring/jogging tur i centralpark
  10. Bo i New York
  11. Bli kär
  12. Åka till Stratford och åka förbi Justins mormor och morfars hus.
  13. Tatuera mig
  14. Kyssa någon under ett vattenfall.
  15. Boka en random resa någonstans med min bästakompis
  16. Vara i Paris
  17. Gå på röda mattan
  18. Bli mamma
  19. Vara på disney world, Florida
  20. åka upp i eiffel tornet
  21. Adoptera en golden retriver
  22. Äta pizza i Italien
  23. Vara på Kinesiska muren
  24. Besöka "the walk of fame"
  25. Bo i mitt dröm hus
  26. Kyssa någon under en mistel
  27. Äga ett par jeffery capell
  28. Simma med delfiner
  29. Ha en walkincloset
  30. Och till sist, sluta vara rädd för saker och leva livet!
Haha, hade sparat 30 bilder från weheartit. Men jag skulle inte palla att lägga ut alla 30 bilder. Så då fick det bli text istället. Haha. Ja, man kan ju alltid drömma, men #NEVERSAYNEVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0