Being the way that you are is enough

Sitter just nu inne på mitt rum och fryser ihjäl. Men jag orkar inte gå och sätta på mig en tjocktröja. HAHA!
För ett tag sen tog jag ut mitt löshår:(((
Nu kommer jag vara utan det ett tag.
1. Det var riktigt slitiet.
2. Det gör så ont att ta ut det så jag börjar gråta varje gång.
3. limmet/tejpen fastnade i mitt hår när mamma tog bort det.
Haha, känner mig typ naken utan mitt hår!! VARFÖR KLIPPTE JAG AV DET!?!?!?
ångest.se
Tog även en snabbdusch med hår inpackning och passade även på att raka benen<3
När jag och frida ska till Egypen i april ska vi vaxa benen..
Hihi. Men Fellis kunde inte va imorn, så efter skolan får vi se. Ska iallafall gå och boka tid för ögonbrynsnopping och ansiktsbehandling. very nice fågelbajs.
Ska bestämma vad jag ska ha på mig imorn sedan ska jag hitta på något annat att göra. Kanske kolla på Never Say Never ??  Jaja.
xoxo
/cajsa



Mina rara vänner säger att jag liknar den blonda tjejen med glasögonen. Men jag vet inte!
+ skrattar ihjäl mig varenda gång jag ser den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0