Inte som jag trott

Skrev ju tidigare idag att jag skulle plugga med Emmy. FELFELFEL!
Frida ringde och frågade mig om jag kunde åka till backen med henne. Jag sa såklart ja för att det var ca ett år sedan jag var i backen och åkte! Det var verkligen kul att få åka igen. Fast dom har inte öppet i hela backen. Bara från tvåan och ner. Men det är alltid något!:)
Snart kommer Emmy sen ska jag kanske snabbduscha och käka nått sen senare ikväll sticker vi till unkan :)
Först ska vi ta in hennes häst, Chippie :D
Nu ska jag kolla lite på tv och chilla ett tag.
xoxo
/Cajsa

Älskar denna! Men lite större bara:) Jag ska lätt tatuera in never say never när jag blir äldre !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0