MAMMA MIA

Ja det kan man kalla var det var i skolan ! Mamma mia-kallabalik!
HAHAHAHAHAHAHA! Nejdå. Men som jag sa att vi hade profilval idag. Och jag sa att det skulle bli skittråkigt? FELFELFEL!
Innan jul skulle vi göra dockteater för det tyckte våra lärare var kul. Men det var as boring, så därför hatade jag jag profilvalet. Men nu så ändrade dom och gjorde entligen som vi elever ville-en musikal! Vissa hade bild/foto och träslöjd. Dom som valde träslöjd ska göra scensakerna, och dom med bild/foto ska fota när vi tränar och sedan göra afficherna. Vi ska nämnligen göra mamma mia.  NICE!
kan ni tänka er 4 timmar teater i veckan?? Omg jag avlider vad bäst!
sen efter skolan så gick jag och julia hem eller först till lagunen och bokade tid till mig! längtar!<3<3<3
Jaja, nu ska jag vara lite social med julia, och ni som läste ända hit: GRATTIS EN APPLÅD TILL ER!
xoxo
/cajsa


Bästa i världen! Haha julia i bakrunden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0