nananananananana

Och så var det söndag igen då. SUCK. Nästa vecka kommer att bli dryg. 3 inlämningar och 3 prov. Kan det bli bättre eller? Så ska vi ju ha läst boken tills imorn. Ja jävlar. Det hade jag glömt... ops.
Får läsa innan jag går och lägger mig och imorn. Jaja, dagen spenderades i bästa backen<3
Jag och Julia provade oss på snowboard som vi har lovat oss själva att vi ska kunna innan snön försvinner. Så idag provade vi. Och det gick bättre än förväntat, men vi kan iallafall inte åka med varandra i liften, den saken är säker. Så vi får åka med någon annan som åkte skidor.. HAHA! Men kul var det iallafall :) Lite ont i mina handleder,knän,lår och rumpan. På låret gör det ont på insidan av låret eftersom att liften tycks mot benet, men jaja. Emmy provade iallafall att åka skidor. Vilket gick sådär bra. Hon intalade sig själv att hon inte kunde, och att det var svårt. Och då är det ju klart att det vart svårt :p Men hon ska prova igen på utedagen :) Hoppas att det går bra då! Men nu ska jag kika vidare lite. Innan jag ska gå och kolla på tv. Tror att mammor och minimodeller är idag klockan 21. Vi får se vad jag ska kolla på:)
xoxo
/cajsa

Jag och älsklings fanny i turkiet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0