you got it bad

Tjenare !
Inte så mycket bloggning idag.
Men skolan var helt okej! Älskar torsdagar! chilldagar<33
Efter skolan var jag med Emmy, vi chillade lite. Badade i utespat<3
Loveyou sweetie!
Men just nu är jag riktigt glad!:D
1. Jag har kommit på ett namn till min novellblogg.
2. jag har två riktigt duktiga tjejer som ska hjälpa mig med designen Idis och Julia :D<3
3. Jag tror att den kan bli riktigt bra :) <3
 
ÅH! Vad jag älskar mitt liv just nu! Idis och Julia, ni är guldvärda för detta!!
Menmen. Jag länkar bloggen här när allt är klart och så :)
Nu ska jag kolla runt lite.
xoxo
/cajsa


En av favorit bilderna på Malla söta kusinen.
En av mina första bilder dessutom! NYBÖRJARE.COM!


Kommentarer
Postat av: Idis

aw vad gullig du är! :D<3

2012-01-20 @ 20:50:01
URL: http://idisakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0