GRATTIS PÅ 15 ÅRS DAGEN

 
Grattis på födelsedagen min fina bästavän! Jag älskar dig så sjukt mycket, det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig! Låten ovanför betyder verkligen sjukt mycket, första gången vi liksom va och du sov hos mig nere i åstugan så lyssnade vi på denna låt, därför, just därför är de våran låt och den betyder så sjukt mycket för mig!
Minst lika mycket som du betyder. Tänk att om ca tre år så kanske du dricker din fösta öl lagligt, du kanske väntar på att klockan ska slå 00:00 så du kan få gå på pubben första gången. Medans jag har ett år kvar, men sen jävlar ska vi ha kul! Om lite mer än 4 år ! ojoj! Idag kan du nämnligen också slänga iväg din hjälm, men även säga hej till kondisar i fickan! Glöm inte dom så är jag glad!
Du är som min solstråle, alltid på bra humör! de menar jag verkligen, utom då du är på dålig humör förståss!:)
Ja, till er killar som läser min blogg (om de finns killar som följer min blogg?) jaja whatever, killar passa er iallafall- FÖR MIN SNYGGA BÄSTIS HAR BLITT BYXMYNDIG!
älskar dig min stora älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0