i wonder if he knows

helluu!
Tog precis bort bandaget, men de åker nog dit ígen imorn, då min tumme är orörlig, gör ont och är svullen :(
Lite blå också, fin färg :)
Har iallafall precis snackat lite med Malin, vi ska nog börja skriva våran gamla novell igen, men var inte ledsna! jag ska inte lägga ner TDW ! Ska försöka att blogga lika mycket där som på den andra, den blogg jag tycker mest synd om är denna som kommer att komma lite "åt sidan" om ni förstår, fast kommer ju att kunna mobilblogga mer och så:)
 
Livis ville sova inne hos mig inatt, så då sa jag okej, så sen klockan halv åtta så har jag haft släckt och väldigt låg musik så inte hon ska vakna, men hon sover som en stock!! Får bara se hur roligt de blir imorn bitti. Ska iallafall vara vaken tills mamma och per kommer hem, då mormor har somnat ;) haha. Sitter nu även och snackar med Maja på skype, hääärligt! Sitter även och kollar på weheartit för att få lite insperation. Bloggar nog mer imorn, om jag inte är för trött!;)
 
Det verkar förövrigt som att sommaren är påväg hitåt nu, inte ens regnat idag! wihooo :)
 
en vecka och två dagar!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0