låt hela världen se ditt vackra leende

Tjenamors!
Kvart över fyra inatt sa vi godnatt sista gången. häärligt, nej. Skapligt sliten idag iallafall..
Jaja, förövrigt idag så har vi - sovit ätit och kollat på tv. Vart ut med Celinas hund också. så köpte vi glass :)
de åkte hem för kanske en timme sen? sen dess har jag städat bytit om och försökt fixa till mitt hår (dålig hårdag) men de gick inte så bra. Men de är bara släkten som kommer idag så de är väl skitsamma? hihi. Igår kväll kom även JB biljetterna. Läktare B sektion 8 rad 6, kan fortfarande inte fatta att jag ska på hans konsert liksom. Folk säger att den kommer att vara mellan 2-4 timmar!? :o
Men ändå, det är ju bara bättre ;)
 
Min moster och hennes son är här från polen,(ska dit i höst, de har en vägg bara med Justin, wööö) så de är dom vi ska äta med. Kyckling potatis och sallad tror jag ? Gott blir de iallafall! Men ni får ha de så bra så hörs vi!
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0