when i look at you

godkväller på er!
Under kvällens gång så har jag kollat på 3 filmer. LOL, abduction(igen) och såklart the last song. på sista filmen sprutade tårarna som jag vet inte vad. Började även gråta i abduction, sååå sorligt. Okej, de är en action film, men de förklarar ju hur jäkla känslig jag är, lol.
Ska alleres snart gå och sova, eftersom att imorn ska jag upp tidigt*suck* ska till läkaren vid 10. Så måste duscha och så innan, känner att mitt hår börjar bli lite flottigt hehe.. så orkar inte duscha nu, gör de imorn ist :)
Efter läkar besöket ska jag även träffa Felicia, vilket var år och dar sedan!! sen på kvällen kommer min bästa lillebror Kevin hem igen!!
Den jäveln har vart i turkiet. Fusk:( Men på onsdag ska han bort på hockey läger... 
Men en dag är bättre än ingen dag:)
Ska sluta babla uta helvete nu och sova istället!
kyss mig i röven o adjö !
 
 
haha omg, grinar bara jag ser bilden. Herre min gud vilken underbar men hemsk film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0