who run the world? BELIEBERS

sammanfattnining av min dag: gråtit skakat snackat ätit.
haha, idag har jag bara setat inne på mitt rum, jag har vart lycklig och rädd nästan hela dagen. Lycklig över att HAN kommer hit. Förstår de inte riktigt än. Rädd, för tänk om jag inte hinner få någon biljett? tänk om de blir slutsålt? Just därför är jag rädd. Men jag hoppas verkligen att jag får en biljett, isåfall en gc biljett. De skulle vara azm! Tänker bara på Mili och Elelta som inte är hemma då man ska beställa, så de kanske inte ens vet om de. stackarna!
jaja, nu sitter jag och myser med min "bieber-bear" haha. Det är min stora nalle som jag fick då jag föddes med en JB tröja på :')
haha.. Snackar med massa beliebers från hela sverige också på skype! kuligt:)
Senare ska jag nog gå och köpa morötter och dipp och kolla på never say never:D
Nyttig jao. Haha! Imorn ska jag iallafall va med Felicia Kevin och kevins kompis! så de blir kul:D saknar kevin jätte mycket! haha. Vet att jag inte är själv om de! haha, men iallafall. ska byta om från pyamas nu(!!)
puss
 
detta kan vara vi om 294 dagar<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0