back on track

Tillbaka efter en riktigt rolig tripp till Vimmerby! Det var verkligen jätte mysigt:)
Trodde de skulle vara tråkigt, men vi hade kul faktiskt!! haha. Vi bodde en bit utanför Vimmerby där vi då hyrt en stor stuga- på den gården hade dom getter som var som hundar. Helt konstigt! Asså en get var påväg IN i våran stuga. Jag vart ju livrädd ju och vågade inte gå och stänga dörren, stod bara där och skrek typ. haha. Jaja. Kul var  det även på astrid lindgrens värld! (bilder kommer nog senare) glömde kameran hemma. Men mamma och Jessica tog massa kort! Ska på dop imorn och på måndag ska jag träffa Maggie och My. Ska bli kul att få träffa någon ny:) så saknar jag ju Maggie såhäääääär mycket!!<3
Har vart ute en sväng med Lovisa Frida Emmy Julia och Fellan. Så har typ precis kommit hem!
Puss
 
 Här har ni den berömda geten Olle som var påväg att gå in i huset och käka upp mina kebab chips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0