bara för att jag har ett liv:) eller inte.

Ditt namn? cajsa
Hur Lång är du? 170-.-
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar? jag vill sova.
Vart befinner du dig just nu? i min säng
Biter du på naglarna? nix
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?gula
Har du några husdjur? ja
Är du singel? jaaaaaa
Vem är snyggast? justin bieber
Vem vet mest om dig? Jag
Vad vill du ha just nu? pengar
Ditt mål i livet?  vet inte
Rädd för? äckliga djur och fötter
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 96a
Sjunger du? i duschen, därför har vi inte glasdörrar längre..


Vad har du för skostorlek? 38-39-40
Vill du gifta dig? ja, redan planerat typ allt!
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland så
Din hårfärg? brunt/rött
Kläder du har på dig? Pyjamas
Favoritårstid? sommar och vinter!
Favoritmat och dryck? äter de mesta, haha! drycken är trocadero såklaaart
Hur svarar du i telefonen hemma? tjenare mannen! bayram(stav) här!
Hur svarar du i mobil? vad vill du
Sov du ensam inatt? Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov?
Vad var det senaste någon sa till dig? hejdå
Druckit idag? trocadero till frulle sen har jag inte druckit nå annat

Vad är det för väder hos dig nu? sol och regn
Godaste glassmaken? jordgubb!
Drömmer du mardrömmar? var ett tag sen
Favoritklädsel? pyamas
Favoritgodis? trocadero flaskor
Hur många kuddar sover du med? 7 :)
Längtar du mest efter just nu? värme och saknade kompisar
Vad luktar det nu om du sniffar lite? sniffar lite? HAHA! de luktar mitt rum!
Saknar du någon just nu? Ja
Snus eller cigaretter? Inget, i'm not a bad girl;)
Vill du ha barn? öh ja!

Längtar du till din nästa födelsedag? Ja vafan, typ bästa dagen på året ju!
Är du blyg? varför ska man va de för? YOLO !
Tycker du att du har fin dialekt? nej, fucking norbergska! ;)
Tycker du om fester? party party! självklart!
Tycker folk du är snygg? fråga någon som veeet
Vad har du för planer till helgen?vet inte, dra ut antagligen!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? bryr mig inte
En bra film? NEVER SAY NEVER! my sister keeper(Gråter) massa mer!
Vem får en kram? mina fula vänner!
Vem får en puss? justin bieber
Hund, råtta eller katt? hund
Tycker du om din pappa? ja
Tycker du om din mamma? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0