BELIEVE

omgomgomg! Känslan när mamma ringer och säger "I min bil ligger det en skiva, den heter Believe, jag ska upp på byn nu. Ska jag komma förbi  med skivan sen?" herregud så jag har längtat! Bokade typ i februari omg nu är den minminmin<333333333
Som jag har längtat!
Började nästan att gråta! serriberri vart skit glad!! ååååh ! <333333
jag håller i skivan! Kan inte fatta att jag håller i skivan !!
_______________________________________________________________________________________________
igår var jag ju uppe vid laven/kraftverket och de var så sjukt bra! Vi hade så kul! Det var synd att min cykel gick sönder, så jag ställde den vid morfar:)
haha!
Det var massa band- varav jag lyssnade på två. Adriana Claims ochv generalerna. Men generalerna var inte de bästa jag hört, fast de var jävla drag där inne då. Så klart att vi lyssnade på dom då liksom!
På Adriana Claims var jag nära till tårar när dom sjöng i want it that way med backstreet boys. Så himla duktiga!
Stack hem runt ett då allt var slut! Väl hemma tvättade jag bort sminket tog ur håret borstade tänderna och somnade nästan stående. Jaja, har några bilder på mobilen min, men vet inte när jag orkar föra över dom till datan, gör de förmodilgen på söndag då jag kommer till mamma:)
xoxo
/cajsa
inte riktigt Justin Bieber, haha! Men eftersom att det är norbergs killar och man vet vilka dom är och har hört dom ett antal gånger så blir dom bättre !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0