beslutsångest

Tjena besluts ångest! Igår jobbade jag ju vilket betyder att jag fick betalt. Ganska bra betalt då. Men då vill jag unna mig med något fint! Blir de mer än det jag tjänade så skulle mamma lägga till de som behövdes för jag var ju barnvakt!så det jag har kollat på är ett par jeffrey campbell, hunter stövlar eller en liten enkel kamera.

Ett par jeffrey campbell är ju riktigt jävla snygga! Men när ska jag ha dem? det är typ 12-14 cm klack, de kommer jag aldrig att klara, så kanske det är lite för "fint" att ha till vardags och så när man är 13/14 år! Jag vet inte.
men hunter då? snyggt, enkelt, runt tusenlappen, kan man ha till allt nästan, inte hög klack! haha. skit skönt är de också att ha (Har lånat min grannes rosa en gång förr!) jag som brukar vara vid båten en hel del, så då är det bra och snyggt! Helt perfekt! Just nu lutar det mot ett par hunter. men vi får se!
en billig  liten kamera är ju helt perfekt! när jag inte orkar ta med mig stora feta systemisen är det alltid bra med en liten! Har kollat på en som kostar ca 900 och det är 16,1 megapixlar! Så liksom, det är väl inte helt fel att ha? Som tillexempel nu i sommar ska jag säkert ut en massa, till grönan osv.. Då är det ju bra att ha med den kameran! så man slipper släpa runt på den stora!
Får se hur jag gör. Har gjort av med en massa pengar denna månaden! Hehe... Menmen. ska flörta lite med mamma och per;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0