cause you got me good

Tjingeling!
Går dagen ute på sjön var helt underbar! Skitkul verkligen:)
Helt perfekt väder och allt! inte mycket mygg heller. Vi åkte först till hamnkrogen och käkade mat, sen så gick vi och kollade lite eftersom att det var ju midsommar då så de var massa saker där.
Senare åkte vi ut till supholmen, där var redan David och hans familj, så vi satt där och pratade lite, jag var mest med Fanny och Liv då dom ville bada fötterna!
Efter ett tag åkte dom hem och vi började grilla, det var väldigt mysigt:)
Vi satt ute till säkert runt tio och det vart inte ens mörkt! Ungefär då så åkte resten hem, då de skulle upp tidigt på morgonen efter!
Jag somnade väl runt elva, var tvungen att somna i tid då de små vaknar runt 6-7 så då vaknar hela båten;)
Det var iallafall min midsommar, och de var helt underbart! Nästan perfekt, hade det vart lite varmare i vattnet och jag hade någon i min ålder med mig skulle det bli helt perfekt!
Nu ska jag kika vidare sen kanske sova lite.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0